viernes, 22 de julio de 2016

EL CRISTU BENDITU

En el Monumento a Gabriel y Galán en Salamanca, del que escibí un artículo,  hablé de tres figuras :José María, el Ama y la Montaraza. El Monumento se inauguró incompleto  pues fué suprimida la estatua de " La Madre del Cristu Benditu "  por tener un pecho al descubierto.



" Ondi jueron los tiempos aquellos
que pué que no güelvan.....
..........
Pensando estas cosas,
que me daban ajogos de pena,
una vez andaba por los olivaris
que la ermita del Cristu roëan.
........
¡ Qué güeno es el Cristu
de la ermita aquella ¡.
Yo le ije dispués de rezali:
¡ Santu Cristu, que yo tengo pena,
que yo vivo tristi....¡
..............
¡Tú, que  estás en la Crus clavaíto
pol sel yo maleto, quítame esta pena
.........
¡ Jalo asina, que yo te prometo
acelmi bien güeno pa que tú me quieras ¡.
...........
¡ Qué güeno es el Cristu
de la ermita aquella ¡.
Pa jacel más alegri mi vía
.......
a mí me dió un hijo
que päeci de rosa y de cera
......
Mujer, ¡ mía qué lindu
cuando ya está dormío se quea ¡.
¡ qué guapo es mi neni ¡.
¡ ya no tengo pena ¡.
¡ Qué güeno es el Cristu
de la ermita aquella ¡.

Etiqueta. Literatura

No hay comentarios:

Publicar un comentario